pondělí 31. ledna 2011

Bolívijská neorganizovanost stoupá...

Zase jsem vstala, až jsem se sama vzbudila = vyspaná, snídaně zhruba podobná jak včera, jen navíc čerstvý fíky - mňam!, a narozdíl od včerejška, dneska netuším vůbec nic o srazu s AFS a to ani kdy je, ani kam se půjde. Prostě maňana maňana. A vzhledem k tomu, jak hnusně venku je (mlha a déšť), se mi dneska ani nechce organizovat výlet, nemluvě o tom, že kdyby přišli dřív, než bysme se vrátili, mohlo by naše zmizení vyvolat celkem rozruch, jak jsem zjistila včera, když jsme šli s AFS na prohlídku a řekli nám, ať si sebou nebereme foťak. Když si vezmu, že já byla předtím venku už dvakrát a řekla bych na méně bezpečnějších místech a s foťákem... asi přeci jen není soukromé výletování povoleno :-(

Tak jsem zjistila, že sraz je v deset. Je za pět minut půl dvanácté a tady pořád nikdo. Asi kdybych tu neměla noťas, možná, že by mě to začínalo trochu vytáčet, teď mě jen trochu mrzí, že tu musím sedět, zatímco venku se dělá krásně a má chuť vyrazit ven a zdolat aspoň nějaký kopeček je snad ještě větší, než včera!! Nemluvě o tom, že věřím, že kdyby tu pro nás byl připraven nějaký živější program (to přeci v Bolívii umí!!), mnohem snadněji bychom s ostatními studenty k sobě našli cestu, takhle to vážně není moc lehké, když kromě cizího jazyka a cizí země je tu ta neustálá zmatenost, nikdo moc neví, co se děje, dít bude a především panuje všeobecná - je divné zmínit tohle slovo v souvislosti s Jižní  Amerikou - nuda.

1 komentář:

  1. Ahoj Báro.
    Janek mi přeposlal tvoje literárně zpracované zážitky.Máš to moc hezky popsané a je co Ti závidět. Tvoje zážitky jsou opravdu nezapomenutelné a pro nás velmi zajímavé a poučné.Měj se tam moc fajn a pokračuj ve svých komentářích.
    Přivítal bych, kdybys mne přidala mezi příjemce - pokud to ovšem moc nezatěžuje Tvůj počitač a finance. Pokud to nepůjde, tak budu využívat přeposílání od Janka nebo od táty.
    Babička Květa Tvoje komentáře zaníceně četla nahlas a trochu si i poplakala.
    Ahoj, děda Pavel

    OdpovědětVymazat