čtvrtek 27. ledna 2011

Na úvod

Jen tak pro uvedení, tento blog vznikl na doporučení pár přátel cestovatelů a především proto, že já sama si dokumentuju své zážitky. Problém však nastává vzhledem k tomu, jak osobně, nesrozumitelně či nezáživně můžu mnohé zážitky popisovat, nemluvě o tom, jaký sem počítačový antitechnik, takže berte mě dost s rezervou - je to spíš asi taková kronika pro mě, případně pro některé věrné, nepříliš kritické zájemce :)

Jinak ještě pro úplnost, kdo by pátral po významu slova gringa, je to španělské označení pro cizinku a můj host brácha mě hned jak mě slyšel mluvit španělsky, upozornil na skutečnost, že se nejspíš budu setkávat s tím, že mi tak lidé budou říkat. Jen ještě podotknu, že dle tónu jeho hlasu je to přezdívka spíše pozitivní, v každém případě mě se moc líbí, tak jsem si ji osvojila dřív, než mi tak kdo řekl :))

Žádné komentáře:

Okomentovat