úterý 15. února 2011

San Valentin

Na svatého Valentýna měla má třída připravené něco jako poslední zvonění. Místo povinných školník triček si všechna děvčata oblíkla červené tričko/košili/top a kluci černou košili s červeným motýlkem. Místo učení se první hodinu připravovaly růže, balily čokoládky, perníčky, nafukovaly balónky... (my Evropanky ještě s Patrikem jsme se nějak neúčastnili, necítili jsme se moc potřební, ale velmi jsme podporovali!) Před první přestávkou se všechny tyto drobnůstky přemístily na dvůr a vytvořil se takový kiosek, celou přestávku narvaný především dětmi. S holkama jsme si navzájem koupily růže (ani ne 5 Kč!), protože nikdo jiný si na nás nevzpomněl..:-( :D. Tak jsme nicneděláním, trochu zmrzlé, chvílemi se záchvaty smíchu, chvílemi i unuděné strávily celé dopoledne. Po obědě doma jsem došla s Paulovou kytarou do školy, kde jsem se zas s Evropankama potkala a začla má první hodina. Začínám od začátku, učit se vybrnkávat a taky noty :)

Po kytaře jsme nějakou dobu blbly (s Laurou se konečně cítím mezi svýma, protože chápe můj smysl pro zábavu, kteří ostatní většinou považují za bláznovství), Caroline se vydala domů a my s Laurou do města, protože už nějakou dobu tu sháním tenisky. Poznala jsem tak další a překrásnou část města a dnes už podruhé jsem litovala, že nemám foťák (poprvé, když nám kluci ze třídy zpívali a hráli - za peníze :D - nějaké místní zamilované písničky a u toho na nás sypali růžový a červený konfety :)) Nakonec byl výlet úspěšný, koupila jsem si opravdu, co jsem chtěla, jenom co jsem chtěla a v rámci nejvyšší spokojenosti!!

a na noze vypadají ještě mnohem úžasněji!!
Chvíli po návratu do školy začal folklórní tanec, který mám čím dál víc pocit, že mi nejde, ale pořád mě baví dost :) Po celém dnu dosti unavené vydali jsme se každá domů, kde jsem se svalila k televizi a celkem brzy se vydala na kutě.

Žádné komentáře:

Okomentovat