středa 23. února 2011

Tentokrát v ráji bez nadsázky

Je středa a zase nebyla škola. Dnes stávkují profesoři gymnázií. Tak mě vzal Sergei ke Kristovi. Prostě v deset ráno pro mě přišel a že je dnes na to den jako stvořený. (Včera jsem si mu totiž stěžovala, že už sem tu tři týdny a z Cochabamby neznám skoro nic a jak ráda bych na nějakou tu horu kolem, podívat se na město.) Ani se mi tomu nechtělo věřit, rodina mi říkala, jednu neděli, až se aklimatizuješ a my teď neměli ani tři hodiny a prý že času máme dost. Nasedli jsme do taxíku, nasedli jsme do lanovky a celkem ani ne za půl hodiny obdivovala jsem tu nepopsatelnou obrovitánskost, nekonečné a dle Sergeie malinkaté Cochabamby. Taky mi řekl, že za posledních deset let rozrostlo se město skoro o polovinu a tak začínají být čím dál porostlejší čím dál výše položená místa (už dál není místo, jedině šplhat do hor se dá). Hledali jsme kolibříky, kteří tu prý jsou, ale bezúspěšně. Zato jsme si všimli sněhu na nejvyšší hoře v blízkosti Cochy (něco na T). Pobavilo mě, že Sergei prý nikdy neviděl sníh - tedy kromě takové vzdálenosti, jako my teď :)) Po nějaké době obdivování krás, povídání o všem možném i nemožném, vyrazili jsme zase dolů, kde jsme se drobně smáčeli ve fontánkách místního parku a už byl čas vyrazit na cestu zpět.
jeden z mnoha působivých pohledů z onoho kopce



Takže škola není až do soboty. Odpoledne jsme šli do kina a po cestě potkali správcovou, která nám to poměrně s úsměvem oznámila. Prostě naprosto boží!! Jsme teď se Sergeiem naprosto neoddělitelní, takže každej den volna je jako dar od boha... 

Zítra je Conpadres, den všech mužů, což ve zkratce znamená, že jim ženské udělají, co jim jen na očích vidí a muži se pak večer sejdou a pořádně to zapijí. Tak jsem zvědavá, jak to bude ve městě vypadat, lépe asi po sedmé vůbec nevycházet... Každopádně milému asi něco uvařím, však jeho čeká za týden to samé na stejný svátek, tentokrát pro ženy - Comadres (nehledě na to, že on vlastně pořád dělá, co mi na očích vidí...)

miluju ho!

Žádné komentáře:

Okomentovat